تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 2:06
38 بازدید
کد خبر : 208301

قتل مادر به دست دخترش در زنجان

قتل مادر به دست دخترش در زنجان

سرهنگ محمد علی آدینه لو، امروز با اعلام این خبر به ایلنا در زنجان، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر  زنجان ، بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، در تشریح این خبر گفت: با بررسی‌ها

قتل مادر به دست دخترش در زنجان

سرهنگ محمد علی آدینه لو، امروز با اعلام این خبر به ایلنا در زنجان، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر  زنجان ، بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، در تشریح این خبر گفت: با بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان جنایی  مشخص شد، درگیری شکل‌ گرفته در پی اختلافات خانوادگی به وجود آمده که طی آن، دختر خانواده به وسیله چاقو مادر ۵۲ ساله خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و به قتل رسانده است.

سرهنگ آدینه لو، تصریح کرد: قاتل که در همان لحظات اول، در صحنه جنایت دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده بود، ضمن اظهار ندامت و پشیمانی از کار خود، علت و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، یادآورشد: قاتل پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.