تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 22:00
47 بازدید
کد خبر : 208354

پویش نذر آب به حفظ آبخوان دشت قزوین کمک می‌کند

پویش نذر آب به حفظ آبخوان دشت قزوین کمک می‌کند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر گفت: یکی از دارایی‌های ویژه استان دشت یکپارچه، بزرگ و غنی قزوین است که در کشور بی نظیر است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمایشات متعددی داشته‌اند، افزود:

پویش نذر آب به حفظ آبخوان دشت قزوین کمک می‌کند

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مهدی رجحانی با اعلام این خبر گفت: یکی از دارایی‌های ویژه استان دشت یکپارچه، بزرگ و غنی قزوین است که در کشور بی نظیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمایشات متعددی داشته‌اند، افزود: بر همین اساس مدیریت استان راه اندازی کمیته احیاء و توسعه پایدار دشت قزوین را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: این کمیته با نظر خبرگان کشوری و استانی به صورت منسجم شکل گرفته و تدابیری را برای رونق و حفظ دشت اتخاذ خواهد کرد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از موضوعات اصلی احیاء و حفظ دشت قزوین و رونق و شکوفایی آن، آب دشت قزوین است که در همین راستا پروژه بزرگ و مهم بازار آب از سال گذشته آغاز شده و اصلاح مدیریت آب و بهره‌وری آن شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: در طرح پویش نذر آب که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله رونمایی شده، می‌تواند در یک رویکرد خیّری به حفظ دشت و منبع حاصلخیز آب منتهی شود.

رجحانی افزود: با اجرای این طرح خیرین آب نذر می‌کنند و بدین وسیله این آب در آبخوان دشت خواهد ماند و از چاه خارج نخواهد شد و به حفظ و احیاء دشت کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.