تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:26
144 بازدید
کد خبر : 208426

سری vivo S18 با طراحی های به روز و دوربین های چشمگیر اینجاست

سری vivo S18 با طراحی های به روز و دوربین های چشمگیر اینجاست

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا Vivo سه عضو جدید در سری S میان رده خود را با S18، S18 Pro و S18e معرفی کرد که اوایل امروز در چین عرضه شدند. S18 و S18 Pro نمایشگرهای منحنی طراحی یکسانی دارند و Pro دارای دوربین‌های توانمندتر و چیپست Dimensity 9200+ در مقایسه با

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا Vivo سه عضو جدید در سری S میان رده خود را با S18، S18 Pro و S18e معرفی کرد که اوایل امروز در چین عرضه شدند. S18 و S18 Pro نمایشگرهای منحنی طراحی یکسانی دارند و Pro دارای دوربین‌های توانمندتر و چیپست Dimensity 9200+ در مقایسه با Snapdragon 7 Gen 3 در S18 است. S18e Dimensity 7200 و صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED را کاهش می دهد.

vivo S18 و S18 Pro

سری S18 طراحی جذابی را به ارمغان می‌آورد که شامل عناصر بروکاتی است که روی شیشه پشتی حک شده‌اند. همچنین بلافاصله متوجه جزیره بزرگ دوربین خواهید شد که بین دو مربع تقسیم شده است و نیمه بالایی دوربین ها را در خود جای داده است در حالی که پایین دارای LED AuraLight و فلاش LED اختصاصی است. AuraLight با قدرت نور و دمای متفاوت قابل برنامه ریزی است که با سناریوی عکسبرداری سازگار است.

تنظیمات دوربین در S18 Pro شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX920 سونی ۱/۱.۴۹ و OIS، یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ و یک ماژول تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر است. S18 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E با OIS و یک لنز ۸ مگاپیکسلی OmniVision OV08D10 فوق عریض است.

هر دو vivo S18 و S18 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED خمیده با وضوح ۱۲۶۰ x 2800 پیکسل و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز هستند. پانل ها دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین جلوی ۵۰ مگاپیکسلی هستند که دارای میدان دید ۹۰ درجه و فوکوس خودکار است. دوربین های سلفی نیز توسط دو سنسور فلاش LED نرم کناری قرار گرفته اند.

این دو گوشی تراشه‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند و S18 Pro از مدیاتک با ابعاد ۹۲۰۰+ استفاده می‌کند و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را انتخاب می‌کند. اس ۱۸ دارای اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام است و همچنین با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تنظیم است.

سری S18 سیستم عامل OriginOS 4 مبتنی بر اندروید ۱۴ را راه‌اندازی می‌کند و دارای باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی است.

vivo S18 و S18 Pro در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شوند. قیمت S18 از ۲۲۹۹ یوان (۳۲۲ دلار) برای تریم ۸/۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود و تا ۲۹۹۹ یوان (۴۲۰ دلار) برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی می رسد.

vivo S18 Pro از ۳۱۹۹ یوان (۴۴۸ دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و در نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۳۶۹۹ یوان (۵۱۸ دلار) به پایان می‌رسد.

فروش باز برای vivo S18 در چین از ۲۲ دسامبر آغاز می شود، در حالی که S18 Pro از ۱۳ ژانویه در دسترس خواهد بود.

vivo S18e

برخلاف دو عضو دیگر سری S18، vivo S18e دارای یک AMOLED تخت ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز است. بریدگی سوراخ پانچ یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است، در حالی که پشت آن یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی و یک کمک کننده عمق ۲ مگاپیکسلی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.