تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 12:52
115 بازدید
کد خبر : 208407

گزارش: دو ایرپاد ۴ جدید در سال ۲۰۲۴ عرضه می شوند، ایرپاد پرو جدید در سال ۲۰۲۵

گزارش: دو ایرپاد ۴ جدید در سال ۲۰۲۴ عرضه می شوند، ایرپاد پرو جدید در سال ۲۰۲۵

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا آخرین گزارش مارک گورمن از بلومبرگ به جزئیات نقشه راه اپل برای سری AirPods پرداخته است. به گفته وی، اپل دو مدل جدید ایرپاد را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد که زیر ایرپاد ۲ فعلی با USB-C قرار خواهند گرفت. هر دو مدل ایرپاد نسل

Report: two new AirPods 4 are coming in 2024, new AirPods Pro in 2025

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا آخرین گزارش مارک گورمن از بلومبرگ به جزئیات نقشه راه اپل برای سری AirPods پرداخته است. به گفته وی، اپل دو مدل جدید ایرپاد را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد که زیر ایرپاد ۲ فعلی با USB-C قرار خواهند گرفت.

هر دو مدل ایرپاد نسل چهارم نامیده می شوند و ظاهراً طراحی باز مانند ایرپاد ۳ اما با پایه های کوتاه تر دارند. مدل گران‌تر دارای قابلیت حذف نویز فعال است.

گورمن حدس می‌زند که اپل از فروش ایرپاد ۳ راضی نیست، زیرا اکثر مردم ایرپاد ۲ ارزان‌تر را خریداری می‌کنند. عرضه دو مدل جدید USB-C در سال ۲۰۲۴ برای جایگزینی ۳ و ۲ این مشکل را برطرف می‌کند.

گزارش: دو ایرپاد ۴ جدید در سال ۲۰۲۴ عرضه می شوند، ایرپاد پرو جدید در سال ۲۰۲۵
AirPods 2 Pro با USB-C به لطف طراحی ایزوله بهتر با نوک گوش قابل تغییر، به عنوان هدفون اپل ادامه خواهد داد. این گزارش به ایرپاد پرو بعدی – نسل سوم – اشاره می‌کند که در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، اما این جزئیات به همان اندازه است که ما داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.