تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 22:04
231 بازدید
کد خبر : 208419

آخرین به‌روزرسانی OnePlus Open پشتیبانی eSIM را گسترش می‌دهد و بهبودهایی در دوربین به ارمغان می‌آورد

آخرین به‌روزرسانی OnePlus Open پشتیبانی eSIM را گسترش می‌دهد و بهبودهایی در دوربین به ارمغان می‌آورد

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus Open که ماه گذشته رونمایی شد، از eSIM پشتیبانی می‌کند، اما در هند فعال نشد. از زمانی که برند چینی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را ارائه کرده است که عملکرد eSIM را به هند گسترش می‌دهد، اکنون تغییر کرده است. آخرین به‌روزرسانی OnePlus Open پشتیبانی eSIM

OnePlus Open's latest update expands eSIM support and brings camera improvements

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus Open که ماه گذشته رونمایی شد، از eSIM پشتیبانی می‌کند، اما در هند فعال نشد. از زمانی که برند چینی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را ارائه کرده است که عملکرد eSIM را به هند گسترش می‌دهد، اکنون تغییر کرده است.

آخرین به‌روزرسانی OnePlus Open پشتیبانی eSIM را گسترش می‌دهد و بهبودهایی در دوربین به ارمغان می‌آورد
به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل ۱۳.۲.۰.۱۱۶ است و نیاز به دانلود حدود ۳۰۰ مگابایت دارد. هنوز هم مبتنی بر اندروید ۱۳ است، اما بهبودهای سیستم و دوربین را در OnePlus Open به ارمغان می آورد. می‌توانید اسکرین‌شات‌های زیر را برای تغییرات به‌روزرسانی بررسی کنید.

OnePlus Open اولین گوشی هوشمند تاشو OnePlus است. دارای صفحه نمایش تاشو ۷.۸۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی و صفحه نمایش پوششی ۶.۳۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است، سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر سیستم عامل اکسیژن ۱۳.۲ را اجرا می کند و دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

سوخت کل پکیج یک باتری ۴۸۰۵ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۷ وات است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، می‌توانید بررسی دقیق OnePlus Open ما را بخوانید یا بررسی ویدیویی لینک زیر را تماشا کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.