تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 16:20
54 بازدید
کد خبر : 208152

برخورد با تخلفات آزمایشگاهی و شرکت های بازرسی بخش خصوصی

برخورد با تخلفات آزمایشگاهی و شرکت های بازرسی بخش خصوصی

مدیرکل استاندارد استان البرز، گفت: عملکرد آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی در بخش خصوصی، نظارت شده و هر گونه اهمال و تخطی از وظایف مربوطه در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی خواهد شد. محمد حسین طاهری اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بخشی از خدمات سازمان ملی استاندارد

مدیرکل استاندارد استان البرز، گفت: عملکرد آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی در بخش خصوصی، نظارت شده و هر گونه اهمال و تخطی از وظایف مربوطه در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی خواهد شد.

برخورد با تخلفات آزمایشگاهی و شرکت های بازرسی بخش خصوصی

محمد حسین طاهری اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بخشی از خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از قبیل آزمون بر روی نمونه ها، بازرسی و نمونه برداری از واحد های تولیدی و خدماتی با نظارت مستقیم ادارات کل به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر کل استاندارد استان البرز در خصوص نحوه نظارت ها و دستورالعمل های مربوطه عنوان کرد: بر اساس روش اجرایی نظارت بر عملکرد آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی، شرکت‌های بازرسی وآزمایشگاه ها موظف هستند در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده تمام امورات محوله را از جمله بازرسی، نمونه برداری، آزمون و کالیبراسیون را انجام داده و هر گونه اهمال و تخطی از وظایف مربوطه در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی خواهد شد.

او اظهار داشت: چنانچه واحد های تولیدی و خدماتی از نحوه برخورد، نظارت ، بازرسی و آزمون آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی شکایتی دارند می توانند درخواست خود را در سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندراد ایران به نشانیalborz.inso.gov.ir  قسمت شکایات ثبت کنند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.