تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 22:21
118 بازدید
کد خبر : 208388

برنامه آیفون چت جی پی تی اکنون دارای بینگ داخلی است

برنامه آیفون چت جی پی تی اکنون دارای بینگ داخلی است

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از آستانه چت جی پی تی برای iOS اکنون یک اتصال به بینگ را برای تجربه کاربری ارائه می دهد که اطلاعات به روز بیشتری را در خود جای داده است. با این حال، یک اخطار وجود دارد، زیرا فقط مشترکین پولی در

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از آستانه چت جی پی تی برای iOS اکنون یک اتصال به بینگ را برای تجربه کاربری ارائه می دهد که اطلاعات به روز بیشتری را در خود جای داده است.

با این حال، یک اخطار وجود دارد، زیرا فقط مشترکین پولی در سطح پرمیوم پلاس برنامه می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

 

OpenAI در یادداشت‌هایی برای آخرین نسخه ChatGPT برای آیفون که در روز سه‌شنبه منتشر شد، گفت: «کاربران بعلاوه اکنون می‌توانند از «مرور» برای دریافت پاسخ‌های جامع و بینش‌های فعلی درباره رویدادها و اطلاعاتی که فراتر از داده‌های آموزشی اصلی مدل هستند، استفاده کنند.

 

کاربران لایه پلاس پولی می‌توانند با فعال کردن مرور در بخش «ویژگی‌های جدید» تنظیمات برنامه، آن را امتحان کنند. در مرحله بعد، GPT-4 را در سوئیچر مدل انتخاب کنید و «Browse with Bing» را در منوی کشویی انتخاب کنید.

در حالی که مایوس کننده است که این به روز رسانی فقط با بینگ و نه موتورهای جستجوی دیگر اجازه تعامل را می دهد، جای تعجب نیست که این ابزار جستجوی خاصی است که ChatGPT در آن گنجانده است. دلیل آن این است که Bing توسط مایکروسافت ساخته شده است، شرکتی که در اوایل سال جاری سرمایه گذاری بزرگی را در OpenAI اعلام کرد. این بودجه که به دنبال دو دور مشابه دیگر از حمایت مایکروسافت در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ انجام می‌شود، طبق گزارش‌ها به ارزش ۱۰ میلیارد دلار رسیده است. ChatGPT همچنین بخشی از جستجوی بینگ برای وب است و در مرورگر اج مایکروسافت ادغام شده است.

 

OpenAI ماه گذشته برنامه رایگان ChatGPT را برای آیفون منتشر کرد. ChatGPT Plus ماهانه ۲۰ دلار هزینه دارد و مزایایی از جمله دسترسی راحت به ChatGPT در زمان اوج مصرف، زمان پاسخگویی سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید دارد.

فقط در مورد چت ربات ChatGPT شنیده اید؟ برای شروع یادگیری در مورد آن خیلی دیر نیست، زیرا به این زودی ها از بین نخواهد رفت. Digital Trends یک مقاله مفید دارد که در آن توضیح می دهد که در مورد چیست، و چگونه می توانید آن را برای خودتان امتحان کنید.

 

همچنین ممکن است بخواهید چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل به نام Bard را امتحان کنید. اما ابتدا، دریابید که چگونه آن را در برابر ChatGPT شکل می دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.