تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 12:27
294 بازدید
کد خبر : 208410

بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس

بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس

  معرفی بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس از این جهت اهمیت دارد که شما عزیزان می توانید بدون دغدغه و استرس در یکی از این آموزشگاه ها ثبت نام نموده و به بادگیری نکات مهم آزمون آیلتس بپردازید. در تهران آموزشگاه های زیادی به نام آیلتس فعالیت می نمایند اما آیا همگی معتبر و

 

معرفی بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس از این جهت اهمیت دارد که شما عزیزان می توانید بدون دغدغه و استرس در یکی از این آموزشگاه ها ثبت نام نموده و به بادگیری نکات مهم آزمون آیلتس بپردازید. در تهران آموزشگاه های زیادی به نام آیلتس فعالیت می نمایند اما آیا همگی معتبر و کارآمد هستند. آموزشگاه زبان ملل همیشه در کنار شما بوده و بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. در ادامه می توانید با بهترین شعبه های آموزشگاه زبان برای آمادگی جهت شرکت در آزمون آیلتس آشنا شوید. 

آموزشگاه زبان ملل 

به جرات می توان گفت که آموزشگاه زبان ملل بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس می باشد و نتایج و آمار نیز دقیقا همین نکته را اثبات می نمایند. شما با حضور در کلاس ها و دوره های آموزشی آیلتس در موسسه ملل می توانید در آزمون کامپیوتری و کاغذی آیلتس شرکت نموده و به موفقیت دست پیدا کنید. پس از دریافت مدرک آزمون آیلتس می توانید برای فرصت های شغلی در کشورهای انگلیسی زبان و حضور در دانشگاه های برتر جهان اقدام نمایید. گزارش های آزمون آیلتس در اکثر موسسه ها و دانشگاه های جهان اعتبار دارند. از جنبه دیگر، شما با شرکت در این آزمون سطح و دانش زبانی خود را به میزان زیادی ارتقا می بخشید. این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که در تعیین سطح رایگان شرکت نمایید و با کارشناسان مجرب ما تماس داشته باشید‌. از این طریق می توانید مشاوره تموده و همچنین اطلاعات خود را ثبت نمایید. 

شعبه های آموزشگاه زبان ملل در تهران

در تهران شعبه های متعددی از آموزشگاه زبان ملل وجود دارد که شما با توجه به منطقه زندگی خود می توانید در هر کدام از این شعبه ها ثبت نام کنید. 

شعبه اردستانی 

این شعبه در بلوار اردستانی، شهرک دانشگاه شریف، خیابان تهران، خیابان بوستان، خیابان عباسپور، پلاک ۴۰. 

شماره تلفن: ۰۲۱۴۶۰۳۷۰۰۰

شعبه شهرک راه آهن

آدرس این شعبه در شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده، پلاک ۱۲۱

تلفن ۰۲۱۴۴۷۰۹۰۸۰

شعبه مرکزی 

این شعبه در چیتگر، بلوار علیمردانی ( کوهک )، نسیم هشتم، برج نفت واقع شده است. 

شماره تلفن: ۰۲۱۳۷۶۵۱

شعبه نبرد 

آدرس این شعبه در خیابان ده حقی، پلاک ۳۶۲ می باشد. 

شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۶۹۸۸۶۹ – ۰۲۱۳۳۶۹۲۵۰۰

شعبه شهرک راه آهن ۱

این شعبه در شهرک راه آهن، شهرک گلستان، تقاطع اقاقیا و هاشم زاده قرار دارد. 

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۹۲۹۴۰۰ – ۰۲۱۴۴۷۵۲۰۰۰

شعبه خاوران 

آدرس این شعبه در خیابان خاوران، ایستگاه پمپ بنزین، خیابان سابوته، خیابان عباس کاشی، پلاک ۲۸۵ است‌ 

شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۰۲۱۷۲۷

شعبه چیتگر 

این شعبه را می توانید در آدرس چیتگر، بلوار کوهک، نبش طلوع ۳، پلاک ۵۳ مشاهده نمایید. 

شماره تلفن: ۰۲۱۴۶۰۵۰۰۵۴ – ۰۲۱۴۶۰۵۰۰۵۲

شعبه بلوار ابوذر

علاقمندان به حضور و ثبت نام در این شعبه باید به آدرس پل پنجم بلوار ابوذر، خیابان ده حقی، پلاک ۳۶۲ مراجعه نمایند. 

شماره تلفن: ۰۲۱۳۳۲۰۱۷۰۰

آدرس سایت آموزشگاه زبان ملل

https://melalinstitute.com/

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان ملل: 

@melalinstitute_

مرکز زبان ایرانیان 

بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس مرکز زبان ایرانیان می باشد که بدون شک از نگاه کاربران این رتبه را کسب نموده است. با این موسسه می توان در هر زمان و مکانی به آموزش ها دسترسی فراگیر داشت. الگوریتم های آموزشی اختصاصی برای آموزش و یادگیری افراد در نظر گرفته می شود. بر اساس آزمون های اصلی آیلتس آموزش ها صورت می گیرند. نکته مهم این است که در مدت زمان تعیین شده برای آزمون، آموزش به صورت حرفه ای انجام می پذیرد. مهارت های زبانی در این شیوه آموزشی تقویت خواهد شد و برترین مدرسین و اساتید این مسئولیت را بر عهده دارند. 

آدرس این موسسه: ضلع شمالی کاخ نیاوران، اول دو‌ راهی کاشانک، جنب کتاب فروشی صادقی، پلاک ۲۹۵ 

شماره های تماس: 

۰۲۱۲۲۸۱۰۴۸۲

۰۲۱۲۶۱۳۲۱۵۹

آدرس سایت آموزشگاه ایرانیان: 

https://mziranian.com/contact/

آدرس اینستاگرام موسسه ایرانیان 

@mziranian 

موسسه زبان اکسیر

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس، موسسه زبان اکسیر را می توانید در لیست خود داشته باشید. مدیران این موسسه در آزمون آیلتس نمرات بسیار عالی کسب نموده اند و به همین دلیل تجربه خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. دوره های آموزشی برای یادگیری و شرکت در آزمون های بین المللی آیلتس به شیوه ای بدون نقص طراحی شده است. 

شماره تماس این موسسه: 

۰۲۱۶۶۹۲۵۷۰۱

۰۲۱۶۶۹۴۶۹۵۸

آدرس سایت این موسسه: 

https://exiracademy.org/

آدرس اینستاگرام موسسه اکسیر: 

@exir_academy_org

آموزشگاه زبان دیاکو

برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس، موسسه تهران آکسفورد سابق یا موسسه دیاکو، بهترین گزینه می باشد. در این موسسه چهار دوره برای آموزش و آمادگی آزمون آیلتس انجام می گیرد. این دوره ها برای سطوح مختلف زبان آموزان طراحی شده است. با شرکت در این دوره ها تمام مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس کسب خواهد شد. در واقع گذراندن این چهار دوره به منزله کسب بالاترین رتبه در آزمون بین المللی آیلتس می باشد. 

آدرس سایت این موسسه: 

https://diako.ac/

آدرس اینستاگرام موسسه دیاکو:

@diakoacademy 

موسسه زبان آیلتس کارینو 

برای افرادی که در شرق تهران ساکن هستند این موسسه را معرفی خواهیم کرد. بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس در سمت شرق این موسسه بوده و نکته جالب این است که دوره های آیلتس در این موسسه به شکل کاملا تضمینی برگزار خواهد شد. مدت زمان این دوره تنها ۶۰ روز می باشد. 

آدرس سایت آموزشگاه زبان کارینو: 

https://carinoli.ir/

آموزشگاه آیلتس اسپیکان 

کاربران این موسسه را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس انتخاب نموده اند. مزیت این موسسه حضور یک تیم بسیار با تجربه و برجسته می باشد که اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران می باشند. جزوه های این موسسه به صورت کاملا انحصاری بوده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. این جزوه ها در هیچ جای دیگر یافت نمی شوند. دوره ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. 

آدرس سایت آموزشگاه زبان اسپیکان: 

https://speakonedu.com/

آدرس اینستاگرام موسسه اسپیکان: 

@speakonedu

آموزشگاه زبان پردیسان 

موسسه زبان پردیسان که در جایگاه بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس قرار دارد به شکل کاملا تخصصی در زمینه آموزش آیلتس فعالیت خواهد کرد. یکی از ویژگی ها و مزیت های این موسسه، آزمون از راه دور می باشد. همچنین زبان آموزان می توانند در کلاس های رفع اشکال و کارگاه های آموزشی رایگان شرکت نمایند. شعبه های متعدد این موسسه در نارمک، نوبنیاد، شهرک غرب، صادقیه، دولت، تهران پارس، ولنجک، پونک و میدان ولیعصر قرار دارد. 

آدرس سایت آموزشگاه پردیسان: 

https://pardisan-edu.com/

آدرس اینستاگرام موسسه پردیسان: 

@pardisan_edu

موسسه زبان بیان برتر 

افرادی که در این موسسه ثبت نام نمایند می توانند از حضور اساتید بسیار برجسته که تحصیل کرده کشور کانادا هستند بهره ببرند. مجموعه ای از تیم ایرانی در این موسسه توانسته اند کتاب های انحصاری ویکی را طراحی نمایند. کیفیت این کتاب ها بسیار بالا بوده و جایزه های بین المللی متعددی را در کشور امارات و ایالات متحده آمریکا دریافت نموده اند. با مطالعه این کتاب نه تنها برای شرکت در آزمون آیلتس مهارت های لازم به دست می آید، بلکه سطح و دانش و مهارت زبانی زبان آموزان نیز افزایش می یابد. 

آدرس سایت آموزشگاه بیان برتر: 

https://bayanebartar.org/

آدرس اینستاگرام موسسه بیان برتر: 

@bayanebartar.official

آموزشگاه زبان گاما 

در مورد این آموزشگاه باید گفت که زبان آموزان در صورتی که مشکلی داشته باشند، می توانند در دوره های جبرانی شرکت نمایند. دوره های متنوعی در این موسسه برگزار خواهد شد و زبان آموزان در سطوح مختلف زبانی می توانند در دوره ها شرکت نمایند. 

آدرس موسسه: 

تهران، میرداماد، جنب پمپ بنزین، طبقه فوقانی خدمات ارتباطی، پلاک ۱۷۰. 

آدرس سایت آموزشگاه: 

https://gama-mg.ir/

موسسه زبان ایران اروپا 

موسسه زبان ایران اروپا را می توان در رده بهترین آموزشگاه زبان تهران برای آیلتس قرار داد که از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. کاربران این موسسه را در رده بهترین ها قرار داده اند. 

شماره تلفن این موسسه: 

۰۲۱۴۹۱۰۹۰۰۰

آدرس سایت آموزشگاه ایران اروپا: 

https://iran-europe.net/

آدرس اینستاگرام موسسه: 

@iran-europe

آموزشگاه زبان کمبریج

این آموزشگاه سابقه بسیاری در زمینه آموزش زبان دارد و مدرسین آن بسیار با تجربه و ماهر هستند. این موسسه می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شرکت در دوره های آمادگی آیلتس و شرکت در این آزمون باشد. 

آدرس سایت آموزشگاه زبان کمبریج: 

https://www.ircambridge.com/

آدرس اینستاگرام موسسه:

@ircambridge

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.