تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 19:41
39 بازدید
کد خبر : 208237

ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی قزوین سنگین است

ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی قزوین سنگین است

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در حال حاضر در آزاد راه قزوین_کرج باند شمالی محدوده محمدیه تا عوارضی شاهد تردد پرحجم و سنگین هستیم، از عوارضی کنار گذر تا ورودی شهر هم ترافیک نیمه سنگین است. رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در مسیر قزوین_رشت و قزوین_ زنجان

ترافیک در برخی محورهای مواصلاتی قزوین سنگین است

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در حال حاضر در آزاد راه قزوین_کرج باند شمالی محدوده محمدیه تا عوارضی شاهد تردد پرحجم و سنگین هستیم، از عوارضی کنار گذر تا ورودی شهر هم ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در مسیر قزوین_رشت و قزوین_ زنجان هم ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی عنوان کرد: برای امروز /جمعه/ برای در جاده قدیم قزوین_رشت تردد تریلر و کامیون‌ها تا ساعت ۲۴ ممنوع است، این محدودیت در روز دوشنبه هم اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: باتوجه به روزهای تعطیلات، به هموطنان توصیه می‌شود برای بازگشت زودتر برنامه ریزی کرده و به ساعات پایانی موکول نکنند.

ذاکری‌منش گفت: زائران مرقد امام هم لازم است توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار داده و بویژه کاروان‌های پیاده مراقب باشند و از جاده قدیم عبور کنند، پلیس هم در تمام مسیر آماده استقبال از زائران است.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.