تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:29
218 بازدید
کد خبر : 208423

تکنو اسپارک ۲۰ با هلیو جی ۸۵ رونمایی شد

تکنو اسپارک ۲۰ با هلیو جی ۸۵ رونمایی شد

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا Tecno در حال گسترش خط تولید Spark خود با یک پیشنهاد بودجه جدید به نام Spark 20 است. این دستگاه با مشخصات کامل آن در وب سایت جهانی Tecno فهرست شده است، اما قیمت و در دسترس بودن هنوز جزئیاتی در دست نیست. تکنو اسپارک ۲۰ در

Tecno Spark 20 silently unveiled

به گزارش اینتر نیوز و به نقل از گسمارنا Tecno در حال گسترش خط تولید Spark خود با یک پیشنهاد بودجه جدید به نام Spark 20 است. این دستگاه با مشخصات کامل آن در وب سایت جهانی Tecno فهرست شده است، اما قیمت و در دسترس بودن هنوز جزئیاتی در دست نیست.

تکنو اسپارک ۲۰ در سکوت رونمایی شد
Spark 20 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و نرخ تجدید ۹۰ هرتز است. مانند برخی از دستگاه های اخیر Tecno، Spark 20 دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی و پورت دینامیک خود است که اعلان ها و اطلاعات وضعیت سیستم را در اطراف برش نمایش می دهد.

یک چیپست Helio G85 در قسمت فرمان وجود دارد که با کمک ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و سنسور فلاش LED دوگانه است.

تکنو اسپارک ۲۰ در سکوت رونمایی شد
بخش نرم افزار توسط HiOS مبتنی بر اندروید ۱۳ پوشانده شده است در حالی که باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می کند. شما همچنین دارای اسکنر اثر انگشت، جک هدفون و حفاظت IP53 هستید.

Tecno Spark 20 گزینه رنگ Tecno Spark 20 گزینه رنگ Tecno Spark 20 گزینه رنگ Tecno Spark 20 گزینه رنگ

Tecno Spark 20 در رنگ های Gravity Black، Cyber White، Neon Gold و Magic Skin Blue عرضه می شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن امیدوارم به زودی مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.