تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:34
41 بازدید
کد خبر : 208363

کمیته جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در روستاهای دورود تشکیل می‌شود

کمیته جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در روستاهای دورود تشکیل می‌شود

به گزارش ایلنا، حمزه مویدی نژاد  در حاشیه جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای بخش شهرستان دورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته‌ای را به این شهرستان با عنوان کمیته اجرایی جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستا ابلاغ کردیم که امیدواریم با فعالیت این کمیته شاهد بهبود وضعیت ساخت و ساز در روستاها

کمیته جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در روستاهای دورود تشکیل می‌شود

به گزارش ایلنا، حمزه مویدی نژاد  در حاشیه جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای بخش شهرستان دورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته‌ای را به این شهرستان با عنوان کمیته اجرایی جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستا ابلاغ کردیم که امیدواریم با فعالیت این کمیته شاهد بهبود وضعیت ساخت و ساز در روستاها باشیم.

وی افزود: امیدواریم با ورود این کمیته به مقوله جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شاهد بهبود وضعیت ساخت و ساز در روستاها باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان گفت: در جلسه‌ با حضور دهیاران و اعضای شوراهای روستایی و بخش‌های دورود، مسائل و مشکلات حوزه روستایی بررسی و راهکارهایی برای رفع مشکلات روستاها تعریف شد.

وی خاطرنشان کرد: بدنبال این هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کمک دهیاران و شوراهای روستایی دغدغه‌های روستاییان را کاهش داده و مشکلات روستاها را برطرف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.