تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 20:08
42 بازدید
کد خبر : 208385

۶۰ هزار اسکان موقت و اضطراری زائران در مساجد و حسینیه‌های مشهد

۶۰ هزار اسکان موقت و اضطراری زائران در مساجد و حسینیه‌های مشهد

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر اظهار کرد: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند. وی بیان کرد: مجموع اقامت

۶۰ هزار اسکان موقت و اضطراری زائران در مساجد و حسینیه‌های مشهد

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر اظهار کرد: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است. ظرفیت اسکان تقریبا تکمیل شده و از مردم درخواست می‌کنیم هر ظرفیتی دارند در اختیار زائران قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مساجد توسط قرارگاه هم محله امام رضا(ع) راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را در خدمت گرفته و هم‌افزایی بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده‌ است.

احمدزاده عنوان کرد: در مواکب منتهی به مشهد ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شده و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی هم کار تبلیغ را انجام می‌دهند. ۵۰۰ برنامه سخنرانی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و توزیع ۵۰۰ هزار صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله اقدامات ما بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.